Subiekt nexo
Subiekt to jedna z najczęściej wybieranych przez polskich przedsiębiorców marek systemu sprzedaży.
Subiekt nexo to kolejna wersja popularnego programu wspomagającego obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Intuicyjny interfejs ułatwia pracę, a szeroka funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców.
Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest prowadzenie operacji kasowych i bankowych, ewidencjonowanie rozrachunków oraz działań windykacyjnych. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu oraz klientów.
Subiekt nexo jest częścią zintegrowanego pakietu InsERT nexo, w którego skład wchodzą również Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (program finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (program kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).
Najważniejsze cechy:
- obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
- korekty dokumentów magazynowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- system zamówień i pro form;
- rozbudowana kartoteka asortymentu: podział na towary, usługi, komplety i opakowania zwrotne;
- kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej;
- obsługa płatności gotówkowych, płatności kartą, za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, obsługa przedpłat, zaliczki pracowników;
- obsługa kasy gotówkowej (w tym: raportów kasowych) oraz rachunków bankowych (m.in. bankowość elektroniczna);
- rozrachunki, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
- obsługa kas i drukarek fiskalnych, czytników kodów kreskowych, terminali płatniczych, wag;
- obsługa RODO: ewidencjonowanie celów i zgód na przetwarzanie danych, anonimizacja danych;
- cyfrowa biblioteka dokumentów.
Subiekt nexo PRO
Subiekt to jedna z najczęściej wybieranych przez polskich przedsiębiorców marek systemu sprzedaży.
Subiekt nexo PRO to kolejna wersja popularnego programu wspomagającego obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Intuicyjny interfejs ułatwia pracę, a szeroka funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców.
Subiekt nexo PRO zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest prowadzenie operacji kasowych i bankowych, ewidencjonowanie rozrachunków oraz działań windykacyjnych. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu oraz klientów.
Subiekt nexo PRO to rozbudowana wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności dostępnej w standardowej wersji systemu, zawiera szereg dodatkowych rozwiązań, umożliwiających dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań z wykorzystaniem tzw. Sfery, pola własne, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Subiekt nexo PRO jest częścią zintegrowanego pakietu InsERT nexo PRO, w którego skład wchodzą również Rachmistrz nexo PRO (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo PRO (program finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo PRO (program kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo PRO (CRM).
Najważniejsze cechy:
- obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
- korekty dokumentów magazynowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- system zamówień i pro form;
- rozbudowana kartoteka asortymentu: podział na towary, usługi, komplety i opakowania zwrotne;
- kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej;
- obsługa płatności gotówkowych, płatności kartą, za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, obsługa przedpłat, zaliczki pracowników;
- obsługa kasy gotówkowej (w tym: raportów kasowych) oraz rachunków bankowych (m.in. bankowość elektroniczna);
- rozrachunki, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
- obsługa kas i drukarek fiskalnych, czytników kodów kreskowych, terminali płatniczych, wag;
- obsługa RODO: ewidencjonowanie celów i zgód na przetwarzanie danych, anonimizacja danych;
- cyfrowa biblioteka dokumentów.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla Subiekta – tworzenie rozwiązań własnych;
- punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy;
- zaawansowane pola, słowniki i flagi własne dla niemal wszystkich obiektów w systemie;
- raporty i wydruki własne;
- role użytkowników – zestawy uprawnień;
- oddziały firmy;
- zamienniki dla asortymentów; wielu dostawców asortymentu, klasyfikatory;
- obsługa partii (numerów seryjnych) i terminów ważności dostaw przy zakupie i sprzedaży;
- rozbudowany system zamówień (m.in. rezerwacje dostaw pod zamówienia, zbiorcze oraz seryjne realizacje zamówień, dodatkowe widoki robocze, kontrola kolejności realizacji zamówień);
- szybkie płatności na dokumentach handlowych, podzielenie rozrachunku na raty;
- obsługa tzw. pakietu e-Commerce (obsługa sprzedaży w procedurze OSS);
- wydruki niefiskalne na drukarkach fiskalnych.
Subiekt GT
Subiekt GT to system sprzedaży stworzony dla firm poszukujących sprawnego narzędzia wspomagającego obsługę działu handlowego, sklepu, czy punktu usługowego.
Subiekt GT jest następcą znanych i popularnych w Polsce programów sprzedażowych: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Program posiada bogatą funkcjonalność, a przy tym jest prosty i intuicyjny w obsłudze.
Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, w skład której wchodzą także: Rachmistrz GT (program do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego), Rewizor GT (program do prowadzenia księgi handlowej), Gratyfikant GT (program kadrowo-płacowy) oraz Gestor GT (system zarządzania relacjami z klientami).
Najważniejsze cechy:
- obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- kartoteka kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
- kartoteka towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; 10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe;
- automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
- pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ;
- obsługa przedpłat, płatności kartą oraz sprzedaży kredytowanej;
- obsługa zamówień z rezerwacją towarów, faktury zaliczkowe;
- obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych): wpłaty, wypłaty, transfery;
- obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;
- wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych zestawień;
- obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
- integracja z Gestorem GT (CRM);
- integracja z Rachmistrzem GT (księga przychodów i rozchodów lub ewidencja podatku zryczałtowanego) oraz Rewizorem GT (księga handlowa);
- integracja z systemem rezerwacji zarezerwuj.pl
Funkcjonalność Subiekta GT może być rozbudowana za pomocą dodatków:
- niebieski PLUS dla InsERT GT: m.in. sprzedaż na podstawie kodów i terminów dostaw; zwroty z wydań i przyjęć magazynowych; rozszerzone pola własne w kartotekach i dokumentach; obsługa sprzedaży w procedurze OSS;
- zielony PLUS dla InsERT GT: m.in. dynamiczne wyliczanie masy i objętości dokumentu; biblioteki dokumentów dla towarów, kontrahentów i dokumentów handlowych; rozbudowane pola i flagi własne w kartotekach i dokumentach; obsługa dokumentów e-DD dla wyrobów węglowych;
- czerwony PLUS dla InsERT GT: m.in. homebanking (wczytywanie wyciągów bankowych); rozbudowane pola i flagi własne w kartotekach i dokumentach.
Sfera dla Subiekta GT
Sfera dla Subiekta GT to rozwiązanie skierowane do użytkowników, którzy poszukują możliwości rozbudowy funkcjonalności Subiekta GT. Sfera to tzw. API umożliwiające pisanie własnych aplikacji wykorzystujących wewnętrzne algorytmy programu Subiekt GT. Za pomocą Sfery możliwe jest także zintegrowanie Subiekta GT z innymi posiadanymi programami.
Przykładowe rozwiązania, które można napisać z wykorzystaniem Sfery:
- wystawianie faktur seryjnych;
- integracje ze sklepami internetowymi;
- integracje z systemami WMS, produkcyjnymi;
- import dokumentów z plików, niezależnie od ich formatów;
- import kartotek towarów i kontrahentów;
- zbiorcze aktualizacje cen towarów.
Subiekt 123
Subiekt 123 jest łatwym w obsłudze programem do fakturowania online. Pozwala na zarządzanie informacjami o klientach oraz na prowadzenie kartoteki usług i towarów. Praca z programem jest możliwa z dowolnego miejsca z dostęp do Internetu – wystarczy przeglądarka internetowa.
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi linii InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Program posiada także możliwość wygenerowania paczki z dokumentami w formacie EPP, co umożliwia przekazanie jej do programów księgowych z linii InsERT GT.
Najważniejsze cechy:
- obsługa faktur VAT sprzedaży i paragonów;
- wystawianie faktur cyklicznych;
- wystawianie dokumentów w obcych walutach;
- kartoteka usług i towarów;
- kartoteka klientów, w tym pobieranie danych klientów z GUS;
- generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
- ewidencja wydatków;
- terminarz płatności;
- zestawienia;
- wiele wersji językowych: angielska, niemiecka, rosyjska i ukraińska.
Dodatkowe moduły:
- fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej;
- użytkownik+ – dostęp do aplikacji dla trzech dodatkowych pracowników tej samej firmy.
vendero
vendero to prosty i wygodny sposób na wystartowanie z biznesem w Internecie. Dzięki zastosowaniu programu, posiadacze Subiekta nexo lub Subiekta GT założą swój sklep internetowy bez specjalistycznej wiedzy o tworzeniu stron WWW oraz bez konieczności posiadania własnego hostingu. Przyjazny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut.
vendero umożliwia uruchomienie jednego z trzech typów serwisów:
- sklep internetowy – prezentuje ofertę firmy oraz pozwala na przyjmowanie zamówień, które trafiają bezpośrednio do Subiekta nexo lub Subiekta GT;
- witryna z ofertą – strona prezentująca towary oraz ich opisy w podziale na kategorie (bez możliwości składania zamówień);
- firmowy serwis www – strona typu wizytówka prezentująca informacje o firmie, w tym dane kontaktowe (nie są prezentowane żadne produkty).
Najważniejsze cechy:
- szybki start: sklep internetowy można uruchomić za pomocą kilku kliknięć;
- prosta modyfikacja wyglądu witryny: oprócz gotowych szablonów, użytkownik ma dostęp do modyfikacji zawartości, układu oraz kolorystyki serwisu;
- kompletność: nie jest wymagane posiadanie lub dzierżawa serwera (tzw. hostingu) ani domeny;
- integracja z Subiektem nexo lub Subiektem GT: wszystkie lub wybrane towary i usługi z Subiekta pojawiają się w sklepie, a każde zamówienie ze sklepu trafia automatycznie do Subiekta;
- integracja z płatnościami internetowymi: PayU, Przelewy24, PayPal;
- wtyczki integrujące z kurierami (m.in. Apaczka, Paczkomaty), porównywarkami cen (m.in. Ceneo).
Sello
Sello to program stworzony z myślą o tych użytkownikach, którzy sprzedają towary w serwisie Allegro.pl i poszukują narzędzia do obsługi aukcji internetowych. System wspiera sprzedawcę na wszystkich etapach sprzedaży.
Sello umożliwia przygotowanie aukcji oraz śledzenie ich przebiegu. Pozwala kontrolować płatności od klientów. Pomaga przygotować paczki i odpowiednie druki dla nich. Dzięki wbudowanemu klientowi poczty elektronicznej, Sello ułatwia oraz automatyzuje kontakt z klientami.
Program współpracuje z Subiektem GT lub Subiektem nexo. Dzięki temu w prosty sposób można wystawiać na aukcjach internetowych towary pochodzące z systemu sprzedaży, a także wystawić paragony oraz faktury do transakcji zakupu. Ponadto, Sello automatycznie aktualizuje stan towarów na aukcjach, a także zakończy aukcję w przypadku wyprzedania towaru.
Najważniejsze cechy:
- obsługa wielu kont serwisu Allegro.pl;
- możliwość pracy wielostanowiskowej;
- rozbudowany system tworzenia opisów i szablonów aukcji;
- zbiorcze generowanie i aktualizowanie aukcji;
- ręczna i automatyczna aktualizacja stanów na aukcjach, a także kończenie oraz wznawiane aukcji;
- operacje zbiorcze na aukcjach, transakcjach i towarach;
- obsługa paczek, listy wysyłkowe, integracja z InPost ShipX oraz Wysyłam z Allegro;
- wbudowany klient poczty elektronicznej: wiadomości automatyczne, np. w przypadku zarejestrowania wpłaty od klienta i wysłania paczki;
- notatki dla aukcji, transakcji i paczek;
- współpraca z Subiektem GT lub Subiektem nexo.
Subiekt Sprint 2
Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży detalicznej. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych, a także w sieciach. Posiada przejrzysty i wygodny interfejs, który został zaprojektowany pod obsługę z wykorzystaniem ekranów dotykowych.
Subiekt Sprint 2 wymaga do działania jednego z systemów sprzedaży – Subiekta GT lub Subiekta nexo w celu wymiany danych o towarach, cenach, kontrahentach, itp.
Program składa się dwóch głównych modułów: Sprzedaży i Zarządzania.
Sprzedaż
Zgodnie z nazwą, moduł przeznaczony jest do wystawiania dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży. Najważniejsze funkcje:
- wystawianie najważniejszych dokumentów sprzedaży: paragonów, faktur, a także zwrotów ze sprzedaży detalicznej;
- współpraca z czytnikiem kodów kreskowych: wyszukiwanie towarów, obsługa kodów ze zmienną ilością/wagą;
- obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
- przyjmowanie płatności i wydawanie reszty;
- możliwość wystawiania wielu dokumentów jednocześnie na danym stanowisku;
- rejestrowanie pobrania i wpłaty gotówki do kasy;
- sprawdzanie stanu magazynowego w innych sklepach;
- obsługa ekranów dotykowych.
Zarządzanie
Ten moduł administruje całym punktem sprzedaży (sklepem). Najważniejsze funkcje:
- konfigurowanie stanowisk sprzedaży, w tym urządzeń zewnętrznych (m.in. drukarka fiskalna, waga);
- obsługa personelu: role i uprawnienia, rozliczanie sprzedawców;
- zarządzanie asortymentem: stany magazynowe, cenniki;
- współpraca z systemem handlowym (Subiektem GT lub Subiektem nexo): importowanie i aktualizowanie towarów, kontrahentów, cenników oraz eksport sprzedaży;