POS – interfejs dotykowy
POS – interfejs dotykowy, to dodatkowy moduł dla Subiekta nexo i Subiekta nexo PRO. Posiada niezbędne możliwości Subiekta w zakresie sprzedaży, jednakże w uproszczonej formie, dostosowanej do ekranów dotykowych. Dzięki temu, praca z modułem jest intuicyjna i nie wymaga zaawansowanego szkolenia z obsługi.
Najważniejsze możliwości:
- interfejs dostosowany do ekranów dotykowych;
- możliwość pracy na pełnym ekranie;
- prezentacja towarów w formie kafli ze zdjęciami;
- organizowanie/grupowanie listy towarów dzięki zastosowaniu klasyfikatorów (w Subiekcie nexo PRO);
- obsługa najważniejszych dokumentów handlowych i magazynowych;
- obsługa rabatów;
- możliwość zmiany typu tworzonego dokumentu bez utraty pozycji;
- pobieranie danych kontrahentów z GUS;
- obsługa wszystkich urządzeń zewnętrznych (drukarek fiskalnych, wag, terminali płatniczych) działających z Subiektem nexo;
- drukowanie faktur oraz raportów dobowych na drukarkach fiskalnych;
- szybkie przełączanie między zwykłym interfejsem programu, a interfejsem POS bez utraty zawartości dokumentu.
Portal Biura
Portal Biura to intuicyjna aplikacja internetowa stanowiąca miejsce kontaktu klienta z obsługującym go biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi: Rewizorem nexo PRO, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo PRO oraz Rachmistrzem GT.
Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty i Raporty. Obie oferują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur rachunkowych, jak i ich klientów. Usługi te mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie: biura mogą kupić i udostępnić swoim klientom jedną z nich lub obie.
Korzyści dla biura rachunkowego
Dzięki usłudze Dokumenty biuro rachunkowe może:
- automatycznie pobierać do programów księgowych dokumenty przesłane przez klienta;
- wygodnie przeglądać je w jednym miejscu;
- łatwo wprowadzać otrzymane dokumenty do programu księgowego;
- automatycznie pobierać dane z faktur: dzięki wbudowanemu OCR, aplikacja rozpoznaje numer dokumentu, datę, kontrahenta czy kwoty z tabeli VAT, a następnie przenosi je do zapisu księgowego podczas jego dodawania;
- automatycznie informować klienta o postępie prac z dokumentami.
Dzięki usłudze Raporty biuro rachunkowe może:
- publikować raporty finansowo-księgowe na podstawie danych pobranych z programów;
- przeglądać raporty udostępnione klientowi;
- ustawiać automatyczne powiadomienia dla klientów (e-mail i/lub SMS) o nadchodzących terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów.
Korzyści dla klienta biura rachunkowego
Dzięki usłudze Dokumenty klient biura rachunkowego może:
- błyskawicznie przesyłać do biura rachunkowego – poprzez chmurę – skany lub zdjęcia dokumentów;
- wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty;
- śledzić postęp pracy nad dokumentami.
Dzięki usłudze Raporty klient biura rachunkowego może:
- wygodnie przeglądać raporty udostępniane przez biuro:
- podsumowanie ewidencji VAT oraz szczegółowych zapisy sprzedaży i zakupu,
- podsumowanie ksiąg rachunkowych, oraz ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonej),
- podsumowanie rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
- wynagrodzenia pracowników,
- podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów;
- sprawnie operować na raportach udostępnionych przez biuro: filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a także drukować je czy eksportować do formatu CSV;
- monitorować nadchodzące terminy ustawowe i inne (np. termin dostarczenia dokumentów, czy termin rozliczenia się z biurem);
- otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS i/lub e-mail.
Dokumenty firmy
Dokumenty firmy to usługa skierowana dla firm prowadzących księgowość wewnętrznie, za pomocą Rachmistrza nexo/GT lub Rewizora nexo/GT. Umożliwia pracownikom szybką wysyłkę dokumentów do działu księgowości firmy, przykładowo w formie PDF, skanów lub zdjęć. Wbudowana funkcjonalność OCR znacznie przyspiesza wprowadzanie takich dokumentów do systemu.
Wdrożenie usługi Dokumenty firmy pozwala na zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy, a także usprawnia pracę zdalną.
Aplikacja oferuje trzy sposoby pracy z dokumentami:
Automatyczna wysyłka do programu księgowego
To najprostszy scenariusz. W tym sposobie pracy, dokumenty są przesyłane bezpośrednio do programu księgowego – w formie plików PDF, skanów lub zdjęć.
Po zalogowaniu do usługi, pracownik ma dostęp do wysłanych dokumentów, ma także możliwość dodania kolejnego. Istnieje możliwość dodania opisu do danego dokumentu. Następnie dokument zostaje wysłany do programu księgowego. Do czasu jego odbioru, jest możliwość zmiany opisu lub usunięcia dokumentu (np. wysłanego omyłkowo).
Akceptacja dokumentu przed wysyłką do programu księgowego
W tym trybie pracy, przesłanie dokumentu do programu księgowego wymaga uprzedniej weryfikacji/akceptacji. Mogą tego dokonać wyłącznie określeni użytkownicy systemu – np. kierownik działu.
Po wyborze konkretnego dokumentu, uprawniony użytkownik może albo zaakceptować dokument (co będzie skutkowało automatyczną wysyłką do programu księgowego) albo odrzucić (co oznacza usunięcie dokumentu).
Obieg dokumentów
Ten tryb pracy pozwala na stworzenie własnej, elastycznej ścieżki przekazywania dokumentów wewnątrz firmy. Co ważne, pozwala obsłużyć także takie dokumenty, które muszą trafić do programu księgowego: umowy, oferty, faktury pro forma…
Przykładowy obieg dokumentów może wyglądać tak:
- pracownik wczytuje fakturę kosztową;
- osoba odpowiedzialna za zarządzanie dokumentami odbiera fakturę, jednak odsyła ją z powrotem do pracownika z prośbą o doprecyzowanie przedmiotu faktury;
- pracownik opisuje dokument;
- osoba odpowiedzialna za zarządzanie dokumentami zapoznaje się z opisem i przekazuje do kierownika odpowiedniego działu celem akceptacji;
- kierownik zapoznaje się z dokumentem i – jeśli wszystko się zgadza – akceptuje fakturę i przekazuje ją do księgowości;
- księgowa wczytuje fakturę do programu księgowego.
Na każdym etapie możliwe jest dodanie komentarza do dokumentu. Możliwe jest także sprawdzenie historii obiegu danego dokumentu.
zarezerwuj.pl
Aplikacja internetowa zarezerwuj.pl to usługa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online.
Dzięki intuicyjnemu panelowi można błyskawicznie dodać do systemu rezerwacje telefoniczne, internetowe i złożone bezpośrednio na miejscu. Klienci zyskują możliwość łatwej i szybkiej rezerwacji, bez względu na to, gdzie przebywają.
zarezerwuj.pl pozwala szybko i niezawodnie zarządzać obsługą rejestracji, wyszukiwać wolne terminy i kontaktować się z klientem. Aplikacja automatyzuje te procesy i znacząco skraca czas niezbędny do dokonania rezerwacji.
Najważniejsze cechy programu:
- terminarz – łatwy w obsłudze kalendarz, który ułatwia zarządzanie rezerwacjami;
- wyszukiwarka terminów – szybkie wyszukiwanie terminów oraz filtrowanie wybranych rezerwacji według różnorodnych parametrów;
- klienci – lista klientów z historią rezerwacji, danymi kontaktowymi i notatkami
- statusy klientów: zwykły, VIP;
- usługi – nadawanie im nazw, opisów, czasu trwania i kolorowych etykiet;
- zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia) – definiowanie nazw, zdjęć, godzin dostępności, kolorów etykiet, adresów mailowych i numerów telefonów;
- powiadomienia SMS i e-mail;
- wyjątki dostępności (nieobecności, urlopy, itp.) – określanie niedostępnych terminów, osób i zasobów;
- konfigurowalne formularze na www (widgety) – możliwość osadzenia na stronie internetowej przycisku wywołującego formularz rezerwacji lub pełen formularz wkomponowany w treść strony;
- strona wizytówkowa – prosta strona www dostępna pod adresem zarezerwuj.pl/nazwafirmy;
- raporty – rankingi popularności usług, zasobów, klientów i metod płatności oraz przychodów z rezerwacji konkretnych usług;
- zgody RODO, zgody marketingowe;
- obsługa płatności online (za pośrednictwem Przelewy24);
- integracja z Zoom i MS Teams – automatyczne tworzenie spotkań.