Rewizor nexo
Rewizor nexo to system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Program wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od przygotowania planu kont, poprzez dekretację i księgowania, po wystawianie deklaracji skarbowych i generowanie sprawozdań. Program pozwala prowadzić ewidencje VAT oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Ponadto, umożliwia obsługę środków trwałych, prowadzenie ewidencji i eksploatacji pojazdów, ewidencjonuje operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, a także posiada uproszczoną obsługę płac.
Rewizor nexo jest częścią zintegrowanego pakietu InsERT nexo, w którego skład wchodzą również Subiekt nexo (system sprzedaży), Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów), Gratyfikant nexo (program kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).
Najważniejsze cechy:
- zarządzanie planem kont: możliwość wygenerowania wzorcowego planu kont, kopiowanie z innego okresu obrachunkowego i/lub podmiotu, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
- możliwość „etapowej” pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca”;
- dekretacja i księgowanie: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w trakcie przygotowania, zatwierdzanie i księgowanie dokumentów, kontrola kręgu kosztów;
- ewidencja VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności, import do ewidencji na podstawie pliku JPK_V7, JPK_VAT, JPK_FA;
- automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
- środki trwałe: ewidencja ŚT oraz WNiP, naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji;
- ewidencja wyposażenia;
- ewidencja remanentów;
- uproszczona obsługa płac: ewidencja osobowa, umowy o pracę i cywilnoprawne, wynagrodzenia;
- rozliczenia właścicielskie: naliczanie składek ZUS wspólników, odliczenia i obniżki podatku związane z różnymi ulgami;
- ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej, częściowe lub pełne odliczenie VAT;
- moduły finansowe:
- operacje kasowe gotówkowe i bezgotówkowe (np. płatności kartą), raporty kasowe;
- operacje na rachunkach bankowych, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe; obsługa bankowości elektronicznej offline i online (dla niektórych banków);
- ewidencja i rozliczanie rozrachunków, powiązanie z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
- wystawianie, wydruk i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych oraz plików JPK_V7;
- generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS (współpraca z programem Płatnik);
- rozbudowana sprawozdawczość finansowa, w tym e-Sprawozdania finansowe;
- ewidencja dowodów wewnętrznych;
- płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
- integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo i Subiekt 123;
- cyfrowa biblioteka dokumentów.
Rewizor nexo PRO
Rewizor nexo PRO to system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Program wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od przygotowania planu kont, poprzez dekretację i księgowania, po wystawianie deklaracji skarbowych i generowanie sprawozdań. Program pozwala prowadzić ewidencje VAT oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Ponadto, umożliwia obsługę środków trwałych, prowadzenie ewidencji i eksploatacji pojazdów, ewidencjonuje operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, a także posiada uproszczoną obsługę płac.
Rewizor nexo PRO to rozbudowana wersja Rewizora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności dostępnej w standardowej wersji systemu, zawiera szereg dodatkowych rozwiązań, umożliwiających dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań z wykorzystaniem tzw. Sfery, pola własne, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Rewizor nexo PRO jest częścią zintegrowanego pakietu InsERT nexo PRO, w którego skład wchodzą również Subiekt nexo PRO (system sprzedaży), Rachmistrz nexo PRO (księga przychodów i rozchodów), Gratyfikant nexo PRO (program kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo PRO (CRM).
Najważniejsze cechy:
- zarządzanie planem kont: możliwość wygenerowania wzorcowego planu kont, kopiowanie z innego okresu obrachunkowego i/lub podmiotu, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
- możliwość „etapowej” pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca”;
- dekretacja i księgowanie: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w trakcie przygotowania, zatwierdzanie i księgowanie dokumentów, kontrola kręgu kosztów;
- ewidencja VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności, import do ewidencji na podstawie pliku JPK_V7, JPK_VAT, JPK_FA;
- automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
- środki trwałe: ewidencja ŚT oraz WNiP, naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji;
- ewidencja wyposażenia;
- ewidencja remanentów;
- uproszczona obsługa płac: ewidencja osobowa, umowy o pracę i cywilnoprawne, wynagrodzenia;
- rozliczenia właścicielskie: naliczanie składek ZUS wspólników, odliczenia i obniżki podatku związane z różnymi ulgami;
- ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej, częściowe lub pełne odliczenie VAT;
- moduły finansowe:
- operacje kasowe gotówkowe i bezgotówkowe (np. płatności kartą), raporty kasowe;
- operacje na rachunkach bankowych, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe; obsługa bankowości elektronicznej offline i online (dla niektórych banków);
- ewidencja i rozliczanie rozrachunków, powiązanie z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
- wystawianie, wydruk i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych oraz plików JPK_V7;
- generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS (współpraca z programem Płatnik);
- rozbudowana sprawozdawczość finansowa, w tym e-Sprawozdania finansowe;
- ewidencja dowodów wewnętrznych;
- płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
- integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo i Subiekt 123;
- cyfrowa biblioteka dokumentów.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla Rewizora – tworzenie rozwiązań własnych;
- punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy;
- zaawansowane pola, słowniki i flagi własne dla niemal wszystkich obiektów w systemie;
- raporty i wydruki własne;
- role użytkowników – zestawy uprawnień;
- tworzenie wielopoziomowych kont kartotekowych w planie kont;
- tworzenie kartotek księgowych filtrowanych po polach własnych;
- własne transakcje VAT;
- własne typy amortyzacji;
- obsługa magazynu walut – ewidencja i rozliczanie ruchu środków pieniężnych na kontach rachunków walutowych;
- rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego.
Rewizor GT
Rewizor GT to program finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz dla biur rachunkowych. Program posiada szereg funkcji potrzebnych do prowadzenia księgi handlowej: od zarządzania planem kont poprzez dekretację i księgowanie dokumentów, rozrachunki, po obsługę środków trwałych. Ponadto, możliwa jest podstawowa obsługa płac, dzięki dołączonemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikantGT.
Rewizor GT jest częścią linii InsERT GT. Został zintegrowany z programem handlowym Subiekt GT oraz programem kadrowo-płacowym Gratyfikant GT. Dokumenty zgromadzone w tych programach łatwo zadekretować, stosując schematy importu.
Najważniejsze cechy:
- zarządzanie planem kont: możliwość wygenerowania wzorcowego planu kont, kopiowanie z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
- dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, obsługa dekretów walutowych;
- tworzenie i rozliczanie rozrachunków; ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
- ewidencja VAT: zakupów, sprzedaży; korekty VAT nieterminowych płatności; automatyczne wyliczanie oraz wysyłka plików JPK_V7;
- automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą schematów importu;
- środki trwałe: ewidencja ŚT i WNiP oraz operacji z nimi związanych;
- definiowanie i wyliczanie sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych; obsługa e-Sprawozdań finansowych;
- podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, rejestr umów o pracę oraz cywilnoprawnych; generowanie wypłat oraz wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych;
- generowanie i wydruk najważniejszych deklaracji skarbowych;
- generowanie deklaracji ZUS (RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik.
Funkcjonalność Rewizora GT może być rozbudowana za pomocą dodatków:
- niebieski PLUS dla InsERT GT: m.in. rozszerzone pola własne w kartotekach i dokumentach;
- zielony PLUS dla InsERT GT: m.in. definiowalne sprawozdania finansowe; biblioteki dokumentów dla kontrahentów i dokumentów księgowych; rozbudowane pola i flagi własne w kartotekach i dokumentach;
- czerwony PLUS dla InsERT GT: m.in. homebanking (wczytywanie wyciągów bankowych); rozbudowane pola i flagi własne w kartotekach i dokumentach.
Sfera dla Rewizora GT
Sfera dla Rewizora GT to rozwiązanie skierowane do użytkowników, którzy poszukują możliwości rozbudowy funkcjonalności Rewizora GT. Sfera to tzw. API umożliwiające pisanie własnych aplikacji wykorzystujących wewnętrzne algorytmy programu Rewizor GT. Za pomocą Sfery możliwe jest także zintegrowanie Rewizora GT z innymi posiadanymi programami.
Przykładowe rozwiązania, które można napisać z wykorzystaniem Sfery:
- import dokumentów tworzonych przez zewnętrzne systemy informatyczne;
- dekretacja dokumentów niezależnie od wbudowanych w Rewizora schematów importu;
- wykonywanie operacji zbiorczych;
- import i rozliczanie rozrachunków;
- zaawansowane automaty przeksięgowań.
Rachmistrz nexo
Rachmistrz nexo to program do obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących książkę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Rachmistrz nexo posiada szereg funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości, ewidencji VAT oraz generowanie deklaracji skarbowych i ZUS. Program pozwala prowadzić finanse i rozrachunki firmy. Ponadto, umożliwia obsługę środków trwałych, prowadzenie ewidencji i eksploatacji pojazdów, a także posiada uproszczoną obsługę płac.
Rachmistrz nexo jest częścią zintegrowanego pakietu InsERT nexo, w którego skład wchodzą również Subiekt nexo (system sprzedaży), Rewizor nexo (księga handlowa), Gratyfikant nexo (program kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).
Najważniejsze cechy:
- prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego;
- ewidencja VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności, import do ewidencji na podstawie pliku JPK_V7, JPK_VAT, JPK_FA;
- automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
- środki trwałe: ewidencja ŚT oraz WNiP, naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji);
- ewidencja wyposażenia;
- ewidencja remanentów;
- uproszczona obsługa płac: ewidencja osobowa, umowy o pracę i cywilnoprawne, wynagrodzenia;
- rozliczenia właścicielskie: naliczanie składek ZUS wspólników, odliczenia i obniżki podatku związane z różnymi ulgami, ewidencja przychodów z innych źródeł (EP);
- ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej, częściowe lub pełne odliczenie VAT;
- moduły finansowe:
- operacje kasowe gotówkowe i bezgotówkowe (np. płatności kartą), raporty kasowe;
- operacje na rachunkach bankowych, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe; obsługa bankowości elektronicznej offline i online (dla niektórych banków);
- ewidencja i rozliczanie rozrachunków, powiązanie z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
- wystawianie, wydruk i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych oraz plików JPK_V7;
- generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS (współpraca z programem Płatnik);
- ewidencja dowodów wewnętrznych;
- płynna zmiana między różnymi formami księgowości
- integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo i Subiekt 123;
- cyfrowa biblioteka dokumentów.
Rachmistrz nexo PRO
Rachmistrz nexo PRO to program do obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących książkę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Rachmistrz nexo PRO posiada szereg funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości, ewidencji VAT oraz generowanie deklaracji skarbowych i ZUS. Program pozwala prowadzić finanse i rozrachunki firmy. Ponadto, umożliwia obsługę środków trwałych, prowadzenie ewidencji i eksploatacji pojazdów, a także posiada uproszczoną obsługę płac.
Rachmistrz nexo PRO to rozbudowana wersja Rachmistrza nexo – oprócz pełnej funkcjonalności dostępnej w standardowej wersji systemu, zawiera szereg dodatkowych rozwiązań, umożliwiających dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań z wykorzystaniem tzw. Sfery, pola własne, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Rachmistrz nexo PRO jest częścią zintegrowanego pakietu InsERT nexo PRO, w którego skład wchodzą również Subiekt nexo PRO (system sprzedaży), Rewizor nexo PRO (księga handlowa), Gratyfikant nexo PRO (program kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo PRO (CRM).
Najważniejsze cechy:
- prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego;
- ewidencja VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności, import do ewidencji na podstawie pliku JPK_V7, JPK_VAT, JPK_FA;
- automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
- środki trwałe: ewidencja ŚT oraz WNiP, naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji);
- ewidencja wyposażenia;
- ewidencja remanentów;
- uproszczona obsługa płac: ewidencja osobowa, umowy o pracę i cywilnoprawne, wynagrodzenia;
- rozliczenia właścicielskie: naliczanie składek ZUS wspólników, odliczenia i obniżki podatku związane z różnymi ulgami, ewidencja przychodów z innych źródeł (EP);
- ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej, częściowe lub pełne odliczenie VAT;
- moduły finansowe:
- operacje kasowe gotówkowe i bezgotówkowe (np. płatności kartą), raporty kasowe;
- operacje na rachunkach bankowych, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe; obsługa bankowości elektronicznej offline i online (dla niektórych banków);
- ewidencja i rozliczanie rozrachunków, powiązanie z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
- wystawianie, wydruk i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych oraz plików JPK_V7;
- generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS (współpraca z programem Płatnik);
- ewidencja dowodów wewnętrznych;
- płynna zmiana między różnymi formami księgowości
- integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo i Subiekt 123;
- cyfrowa biblioteka dokumentów.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla Rewizora – tworzenie rozwiązań własnych;
- punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy;
- zaawansowane pola, słowniki i flagi własne dla niemal wszystkich obiektów w systemie;
- raporty i wydruki własne;
- role użytkowników – zestawy uprawnień;
- własne transakcje VAT;
- własne typy amortyzacji;
- rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego.
Rachmistrz GT
Rachmistrz GT to program do prowadzenia uproszczonej księgowości: Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR) oraz Ewidencji Przychodów (EP) dla podatników rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Program umożliwia także podstawową obsługę płac, dzięki dołączonemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikantGT.
Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT. Został zintegrowany z programem handlowym Subiekt GT oraz programem kadrowo-płacowym Gratyfikant GT. Dokumenty zgromadzone w tych programach łatwo zaimportować do księgi, stosując schematy importu.
Najważniejsze cechy:
- prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów lub Ewidencji Przychodów na potrzeby podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
- ewidencja VAT: zakupów i sprzedaży; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów; automatyczne wyliczanie oraz wysyłka plików JPK_V7
- ewidencja eksploatacji pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych oraz rachunków związanych z eksploatacją pojazdów;
- środki trwałe: ewidencja ŚT i WNiP oraz operacji z nimi związanych;
- ewidencja wyposażenia;
- ewidencja remanentów;
- podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, rejestr umów o pracę oraz cywilnoprawnych; generowanie wypłat oraz wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych;
- generowanie i wydruk najważniejszych deklaracji skarbowych;
- generowanie deklaracji ZUS (RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik.
Biuro nexo
Biuro nexo to program przeznaczony dla biur rachunkowych i doradców podatkowych. Jest uzupełnieniem dla programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT nexo (Rachmistrza nexo, Rewizora nexo i Gratyfikanta nexo) – wspomaga operacje wykonywane w tych programach. używających w codziennej pracy systemów z linii InsERT nexo.
Biuro nexo pozwala na sprawną obsługę dużej liczby podmiotów. Program automatyzuje przeprowadzanie operacji powtarzalnych, koniecznych do wykonania w każdym z obsługiwanych podmiotów. Przykładem takiej operacji jest obsługa procesu generowania plików JPK_VAT: program zbiorczo wygeneruje i wyśle pliki JPK_VAT dla wszystkich podmiotów.
Warto podkreślić, że Biuro nexo jest integralnym składnikiem systemu InsERT nexo. Pracuje na wspólnej bazie danych z innymi programami obsługującymi biuro rachunkowe, np. z Subiektem nexo. Dzięki temu zapewniony jest dostęp do wszystkich mechanizmów platformowy nexo, takich jak: pola własne, wydruki, Sfera, biblioteka dokumentów, itd.
Najważniejsze cechy:
- Klienci oraz cenniki: kartoteka klientów Biura nexo jest zintegrowana z kartoteką klientów InsERT nexo. Klientom można przypisywać rozbudowane cenniki, na podstawie których system dokonuje wyceny pracy biura rachunkowego. Rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami wspierają odpowiednie raporty. W przypadku posiadania programu Subiekt nexo, możliwe jest automatyczna generowanie faktur za obsługę przez biuro rachunkowe;
- Rejestr usług księgowych: pozwala na ewidencjonowanie zdarzeń wykonywanych poza systemem InsERT nexo, np. konsultacje prawne, czy archiwizacja dokumentów. Pozycje te mogą być ujmowane w rozliczeniach z klientami;
- Warunki umowy: mechanizm pozwalający zanotować najważniejsze ustalenia poczynione pomiędzy biurem rachunkowym a klientem;
- Wzorce klientów biura: wzorcowe baz danych, w których dokonano szeregu ustawień, np. wprowadzono schematy importu czy pieczęcie księgowe. Taki wzorzec może być użyty podczas tworzenia bazy danych dla nowych klientów;
- Operacje zbiorcze: mechanizm pozwalający na wykonanie tej samej operacji na wielu podmiotach systemu InsERT nexo, m.in. naliczanie i wysyłka deklaracji, drukowanie ksiąg czy ewidencji, zarządzanie personelem, archiwizacja, dearchiwizacja czy konwersja podmiotów do nowych wersji;
- współpraca z Portalem Biura.
Biuro GT
Biuro GT to program przeznaczony dla biur rachunkowych oraz doradców podatkowych. Jest uzupełnieniem dla programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrza GT, Rewizora GT, Gratyfikanta GT i mikroGratyfikanta GT) – integruje operacje wykonywane w tych systemach.
Biuro GT pozwala na sprawną obsługę dużej liczby podmiotów. Program automatyzuje przeprowadzanie operacji powtarzalnych, koniecznych do wykonania w każdym z obsługiwanych podmiotów. Przykładem takiej operacji jest obsługa procesu generowania plików JPK_VAT: program zbiorczo wygeneruje i wyśle pliki JPK_VAT dla wszystkich podmiotów.
Najważniejsze cechy:
- zbiorcze generowanie i wysyłka elektroniczna (wraz z podpisem) Jednolitego Pliku Kontrolnego oraz odbiór i wydruk Urzędowego Poświadczenia Odbioru;
- zbiorcze naliczanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych;
- zbiorcze naliczanie i eksport do XML deklaracji ZUS;
- wydruk księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT;
- zbiorcze archiwizowanie i dearchiwizowanie baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
- zbiorcza konwersja baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
- ustawianie wybranych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów;
- zarządzanie personelem i uprawnieniami.