Gestor nexo
Gestor nexo to program wspierający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji wielu czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając zwiększenie wydajności i efektywności.
Gestor nexo umożliwia m.in: planowanie i ewidencjonowanie działań, sporządzanie i negocjowanie ofert czy seryjną wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Program sprawdzi się również w organizacji pracy firmy: pozwala na delegowanie działań dla pracowników, rezerwować zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe, sale konferencyjne). Ponadto, organizuje zarządzanie serwisem w zakresie obsługi napraw czy reklamacji.
Gestor nexo ściśle integruje się z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnej kartoteki klientów i asortymentu, cenników i promocji, a także na łatwe przekształcanie ofert w dokumenty handlowe i/lub magazynowe.
Najważniejsze cechy:
- łatwe wyszukiwanie klientów;
- ewidencjonowanie i przeglądanie historii kontaktów z klientem w zakresie: działań, ofert, dokumentów handlowych;
- tworzenie zestawów klientów, używanych np. do seryjnej wysyłki maili;
- obsługa ofert wraz z agregacją wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania;
- rejestrowanie działań: zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach;
- rejestrowanie czasu wykonania działania;
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- komentarze do działań i procesów ofertowych;
- zarządzanie rezerwacjami zasobów firmowych (np. samochodów służbowych, sal konferencyjnych);
- widok kalendarza pokazujący dane w widoku miesięcznym, tygodniowym lub dziennym;
- moduł obsługi serwisu;
- wbudowany klient e-mail: obsługa protokołu IMAP, automatyczne wiązanie wiadomości z klientem, tworzenie wiadomości seryjnych, szablony wiadomości, sprawdzanie pisowni;
- wysyłanie wiadomości SMS;
- cyfrowa biblioteka dokumentów;
- możliwość pracy wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Gestor nexo PRO
Gestor nexo PRO to program wspierający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji wielu czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając zwiększenie wydajności i efektywności.
Gestor nexo PRO umożliwia m.in: planowanie i ewidencjonowanie działań, sporządzanie i negocjowanie ofert czy seryjną wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Program sprawdzi się również w organizacji pracy firmy: pozwala na delegowanie działań dla pracowników, rezerwować zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe, sale konferencyjne). Ponadto, organizuje zarządzanie serwisem w zakresie obsługi napraw czy reklamacji. Dodatkowo, oferuje moduł pozwalający na sporządzanie umów z klientami, w ramach których może nastąpić cykliczne wystawianie dokumentów.
Gestor nexo PRO to rozbudowana wersja Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności dostępnej w standardowej wersji systemu, zawiera szereg dodatkowych rozwiązań, umożliwiających dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań z wykorzystaniem tzw. Sfery, pola własne, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO ściśle integruje się z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnej kartoteki klientów i asortymentu, cenników i promocji, a także na łatwe przekształcanie ofert w dokumenty handlowe i/lub magazynowe.
Najważniejsze cechy:
- łatwe wyszukiwanie klientów;
- ewidencjonowanie i przeglądanie historii kontaktów z klientem w zakresie: działań, ofert, dokumentów handlowych;
- tworzenie zestawów klientów, używanych np. do seryjnej wysyłki maili;
- obsługa ofert wraz z agregacją wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania;
- rejestrowanie działań: zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach;
- rejestrowanie czasu wykonania działania;
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- komentarze do działań i procesów ofertowych;
- zarządzanie rezerwacjami zasobów firmowych (np. samochodów służbowych, sal konferencyjnych);
- widok kalendarza pokazujący dane w widoku miesięcznym, tygodniowym lub dziennym;
- moduł obsługi serwisu;
- wbudowany klient e-mail: obsługa protokołu IMAP, automatyczne wiązanie wiadomości z klientem, tworzenie wiadomości seryjnych, szablony wiadomości, sprawdzanie pisowni;
- wysyłanie wiadomości SMS;
- cyfrowa biblioteka dokumentów;
- możliwość pracy wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla Gestora – tworzenie rozwiązań własnych;
- punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
- zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
- wydruki własne;
- raporty własne;
- flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
- dedykowane widoki w modułach;
- definiowanie własnych ról użytkowników;
- definiowanie oddziałów;
- definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
- obsługa zamienników asortymentu;
- biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów);
- oferty wielowariantowe.
Gestor GT
Gestor GT to przyjazny program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Jego rolą jest wspieranie różnego rodzaju działań handlowych czy marketingowych. Oprócz tego, sprawdzi się także w dziale obsługi klienta, czy w sekretariacie firmy. Będzie także przydatnym narzędziem dla menedżerów.
Gestor GT może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki powiązaniu baz danych obu tych programów, możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami czy promocjami. Integracja z Subiektem GT pozwala także na łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze cechy:
- dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży (ofert) oraz do dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- łatwe wyszukiwanie klientów;
- rejestrowanie działań: spotkań, zadań, telefonów, listów, notatek, faksów i rozmów internetowych;
- delegowanie działań innym użytkownikom systemu;
- widok kalendarza pokazujący dane w widoku miesięcznym, tygodniowym lub dziennym;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach dla użytkowników;
- wbudowany klient poczty elektronicznej: automatyczne wiązanie wiadomości z klientem, tworzenie wiadomości seryjnych, szablony wiadomości;
- szanse sprzedaży: moduł ofertowania;
- mechanizm powiązań: tworzenie relacji między obiektami w systemie (klientami, działaniami, szansami sprzedaży, wiadomościami, a także dokumentami z Subiekta GT);
- cyfrowa biblioteka dokumentów;
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Sfera dla Gestora GT
Sfera dla Gestora GT to rozwiązanie skierowane do użytkowników, którzy poszukują możliwości rozbudowy funkcjonalności Gestora GT. Sfera to tzw. API umożliwiające pisanie własnych aplikacji wykorzystujących wewnętrzne algorytmy programu Gestor GT. Za pomocą Sfery możliwe jest także zintegrowanie Gestora GT z innymi posiadanymi programami.
Przykładowe rozwiązania, które można napisać z wykorzystaniem Sfery:
- import danych potencjalnych klientów, niezależnie od formatu tych danych;
- wykonywanie operacji zbiorczych;
- integracje z zewnętrznymi serwisami, np. MS Outlook.
InsERT mobile
InsERT mobile to aplikacja na smartfony z systemem Android, integrująca się z InsERT nexo. Skierowana jest dla użytkowników, którzy prowadzą działalność poza siedzibą swojej firmy. Za jej pomocą, można wygodnie przeglądać dane swoich klientów, tworzyć nowe oraz zakańczać istniejące działania. Dzięki temu obsługa klientów w terenie może odbywać się sprawniej i efektywniej.
Dostępne są dwa moduły: Klienci oraz Kalendarz.
Klienci
- bezpłatny w ramach abonamentu na dowolny program z rodziny InsERT nexo;
- edycja danych klientów; tworzenie nowych klientów;
- sporządzanie notatek do klientów;
- integracja z książką telefoniczną w telefonie;
- wywołanie nawigacji do kontaktu;
- automatyczna synchronizacja zmian z bazą InsERT nexo.
Kalendarz
- przeglądanie działań, tworzenie nowych oraz zamykanie istniejących w InsERT nexo;
- wywołanie nawigacji pod adres ustawiony w lokalizacji działania;
- automatyczna synchronizacja zmian z bazą InsERT nexo;
- eksport działań do innych kalendarzy zainstalowanych na smartfonie (np. Kalendarz Google).